Pagina Articole Picon Training Center, pagina 3 utilizeaza JavaScript care acum este dezactivat pe dispozitivul dumneavoastra! Va rugam sa activati JavaScript pentru ca pagina Articole Picon Training Center, pagina 3 sa functioneze corespunzator.
Asertivitatea contribuie la mentinerea echilibrului interior, la exprimarea a ceea ce ne dorim si la cultivarea unor relatii interpersonale agreabile.
Ce înseamnă să fii dependent de telefon? Oare faptul că utilizezi telefonul pentru rezolvarea anumitor sarcini înseamnă a fi dependent? Cum iți dai seama că o persoană dezvoltă o dependență de telefon?
Stresul este un fenomen psihosocial cu care se confrunta fiecare persoana intr-un moment dificil din viata. Sarcinile dificile, greu de dus la bun sfarsit ii genereaza persoanei un nivel ridicat de stres. Acesta aduce dupa sine simptome ca: dureri de cap, ameteli, palpitatii, insomnii, greturi, caderea parului, ruperea unghiilor, precum si stari de tristete, de neputinta, iritabilitate, frica, teama, anxietate. Stresul este o stare de tensiune, muschii corpului fiind incordati, aparand disconfortul.
Ești workaholic? Iată din ce motive ai nevoie de un echilibru atât în plan profesional cât și în plan personal! De-a lungul a mai bine de trei decenii, workaholismul a devenit un termen binecunoscut, folosit pentru a descrie indivizii dependenți de muncă. Pentru publicul larg, workaholismul este sinonim cu multe ore de lucru astfel, un dependent de muncă tipic este motivat de o unitate internă puternică, care nu poate rezista decât factorilor interni sau contextuali.
Eșecul este des întâlnit în viața fiecăruia dintre noi, experimentând sentimente de angoasă și uneori rușine. Este important în ce fel privești eșecul, deoarece mulți dintre noi tindem să îl simțim ca pe ceva negativ care ne face să fim slabi în fața altor oameni, însă există și o altă modalitate, și anume, să privești eșecul ca pe un feedback, ca pe o experiență din care ai de învățat. Iată 3 lucruri pe care să ți le spui mental și în care străduiește-te să crezi, pentru a depăși „eșecul” și sentimentele de angoasă:
Cheia succesului pentru a fi un bun lider este capacitatea de a gestiona și organiza activitățile celorlalți într-un mod eficient și tolerant. Liderul apare ca fiind o persoană care dispune de un ansamblu de trăsături care îi asigură autoritatea și succesul în activitatea desfășurată. Eficiența conducerii se va datora modului de a lua decizii, felul în care liderul atinge scopurile propuse și a gradului de înțelegere și interpretare a comportamentelor celor pe care ii ghidează.
De ce Picon? Pentru că vei alege calitate, seriozitate, profesionalism !!! Pentru că avem oferte promoționale în fiecare lună !!! Nu trebuie decât să urmărești pagina noastră www.cursuri-picon.ro și să iți alegi cursul dorit !!!