Pagina Contabilitate Financiară Computerizată (Programul Saga Soft C) utilizeaza JavaScript care acum este dezactivat pe dispozitivul dumneavoastra! Va rugam sa activati JavaScript pentru ca pagina Contabilitate Financiară Computerizată (Programul Saga Soft C) sa functioneze corespunzator.
Nimeni nu caută/face un curs de Contabilitate financiară computerizată și fiscalitate doar de dragul de a-l face, ci caută o soluție la o problemă existentă în viață, cum ar fi schimbarea unui job, un câștig suplimentar, sau pur și simplu s-a ivit oportunitatea de a face un business… Dacă v-ați hotărât să vă înscrieți la acest curs, veți vedea cât de ușoară este interacțiunea cu școala noastră, câte lucruri noi și folositoare veți învăța. Pentru că de citit teorie știm cu toții să citim și este știut deja că “teoria ca teoria, dar practica ne omoară”, de la trainerii noștri care sunt practicieni 100% veți învăța acele lucruri practice de care veți avea nevoie, prin exemplele concrete pe care le dezbateți la curs și pe care le puteți aplica imediat ce ați finalizat cursul și ați obținut diploma.
Da, cursul de Contabilitate financiară computerizată și fiscalitate este autorizat de Ministerul Muncii și Educației!
Da, în urma susținerii examenului veți primi un certificat de absolvire autorizat de Ministerul Muncii și Educației. Diploma este recunoscută și internațional, în urma apostilării.
Da, fiind o diplomă recunoscută la nivel național (și internațional), vă puteți angaja atât în mediul public cât și privat.
Numai 550 RON, redus de la 1300!
Începem pe data de 27.11.2024
Pentru a vă înscrie la Contabilitate Financiară Computerizată și Fiscalitate (Programul Saga Soft) este necesar să completați și să ne trimiteți Formularul de Înscriere!
Cu numărul de ordine în Registrul Național al furnizorilor de formare profesională a adulților: 40/7461/29.12.2022, cursul de specializare Contabil, cod COR 331302 este autorizat de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale și Ministerul Educației.
- la care se adaugă taxa de examen și eliberare a diplomei de 50 lei
OFERTĂ !!! PACHET DE CURS (2 CURSURI LA PREȚ DE 1)
Curs Contabilitate Financiară Computerizată (Programul SagaSoft C),
și
Fiscalitate
4 săptămâni (Miercuri și Joi)
18.00 - 21.00
LIVE !!! CURS ONLINE !!! - pe platforma ZOOM - fără deplasări !!!
Examenul se va da tot online !!! - fără deplasări !!!
Certificarea absolvirii este emisă de Ministerul Muncii și Ministerul Educației.
Permanent înscrieri și deschideri de cursuri !!!
Școala își rezervă dreptul de a modifica data începerii cursului, în funcție de numărul participanților înscriși și de opțiunile acestora.
Curs de Contabilitate Financiară Computerizată și Fiscalitate (Programul SagaSoft):
Cursul de Contabilitate Financiară Computerizată și Fiscalitate este un mijloc eficient de însușire a cunoștințelor, de dobândire a competențelor financiar – contabile și specializare in legislația aferentă domeniului. Se dobândesc principii și deprinderi în contabilitatea financiară (întocmirea, circuitul documentelor și înregistrarea sistematică și cronologică a acestora și se prezintă operațiunile contabile curente întâlnite într-o societate comercială). De asemenea, modulele parcurse sunt adaptate atât afacerii dumneavoastră, indiferent de tipul sau mărimea acesteia, cât și persoanelor care lucrează în sectorul privat. Se utilizează programul SAGA SOFT, un cunoscut software integrat pentru evidență contabilă și de stocuri.
Cursul de Contabilitate Financiară Computerizată și Fiscalitate se organizează în timpul săptămânii sau în week-end. Cursul este autorizat pentru toate competențele profesionale conform standardului ocupațional cod COR 331302.
CONȚINUT TEMATIC CURS CONTABILITATE FINANCIARĂ COMPUTERIZATĂ ȘI FISCALITATE (cu utilizarea programului SagaSoft) - UTILIZATOR MEDIU 1. NOȚIUNI INTRODUCTIVE – ELEMENTE PATRIMONIALE: - Evaluare patrimoniu; - Structura activului patrimonial; - Structura pasivului patrimonial; - Cheltuieli și venituri; - Sfera de aplicare a obiectului contabilității; - Sfera și principiile evaluării. 2. CONTUL – FUNCȚII, STRUCTURĂ, FORMĂ, REGULI DE FUNCȚIONARE 3. PLANUL DE CONTURI 4. APLICAREA NORMELOR ȘI REGLEMENTĂRILOR ÎN CONTABILITATEA AGENȚILOR ECONOMICI CONFORM OMFP 1802/ 2014 PENTRU APROBAREA REGLEMENTĂRILOR CONTABILE CONFORME CU DIRECTIVELE EUROPENE 5. ANALIZA CONTABILĂ; ÎNTOCMIREA NOTELOR CONTABILE 6. CONTABILITATEA CAPITALURILOR 7. CONTABILITATEA IMOBILIZĂRILOR CORPORALE, NECORPORALE, ÎN CURS ȘI FINANCIARE 8. CONTABILITATEA STOCURILOR ȘI A PRODUCȚIEI ÎN CURS DE EXECUȚIE 9. CONTABILITATEA DECONTĂRILOR CU TERȚII 10. CONTABILITATEA TVA 11. CONTABILITATEA TREZORERIEI 12. CONTABILITATEA SALARIILOR – IMPOZITUL PE VENIT 13. IMPOZITUL PE VENITUL MICROINTREPRINDERILOR (NOUTĂȚI FISCALE) 14. CONTABILITATEA VENITURILOR ȘI CHELTUIELILOR 15. STABILIREA SITUAȚIEI ȘI A REZULTATELOR PATRIMONIULUI: - Tehnica de întocmire a balanței precum și posibilități de identificare a erorilor de înregistrare în balanțe și corectarea acestora. 16. UTILIZAREA UNUI SOFT CONTABIL – SAGA SOFT: - Introducerea datelor, verificarea/salvarea, tipărirea documentelor specifice. Cursul urmărește prezentarea și interpretarea corectă a bazei legale privind întocmirea și utilizarea documentelor financiar – contabile precum și circuitul acestora între compartimentele unei unități patrimoniale.
Contact:
Pentru orice detalii sunați la tel. 0724.77.24.25 sau 0787.63.23.75. Înscrierea o puteți face prin formularul de înscriere rapidă sau trimiteți un e-mail pe adresa office@cursuri-picon.ro
Program de lucru cu publicul (inclusiv eliberare a certificatelor de absolvire):
Miercuri: 16:00 - 19:00 Vineri: 9:00-12:00
Adresa: Ne găsiți într-o locație ultracentrală, Bld. Corneliu Coposu, Nr. 7, Bl. 104, Sc. 2, Et. 1, Ap. 33, Sector 3 (Zona Piața Unirii - la parterul blocului se află MEDIDENT - clinica de Radiologie dentară)
Fiecare cursant va primi GRATUIT suport de curs.
Ce include investiţia:
- Activitatea de predare curs;
- Suportul de curs;
- Fişele de lucru;
- Examenul, eliberarea certificatului de absolvire al cursului;
Acte necesare:
- copie certificat naştere; - copie certificat căsătorie/hotărâre de divorț (dacă este cazul); - copie C.I.; - copie ultima diplomă de studii (minim liceu absolvit cu/fără diplomă de bacalaureat).
Cursul este acreditat de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale și Ministerul Educației și este autorizat pentru competențele profesionale conform standardului ocupațional cod COR 331302.
În urma participării la acest training veți putea aplica pentru un job căutat pe piața muncii în acest domeniu !!!
Carmen este absolventă a Facultății de Management Financiar Contabil din București cu specializare în Contabilitate și Informatică de Gestiune, este Contabil Șef în cadrul mai multor societăți comerciale, având atribuții în operarea înregistrărilor contabile, inventariere, întocmirea situațiilor financiare semestriale și anuale, întocmirea pontajelor și a statelor de salarii, completarea și depunerea declarațiilor fiscale, relația cu organul fiscal etc.
Are competențe și în administrarea condominiilor, fiind totodată administrator și Cenzor în mai multe asociații de proprietari.
De asemenea este formator autorizat, cu experiență de peste 15 ani atât ca practician cât și ca trainer, pentru cursurile de specializare Contabil (toate modulele) și Administrator de Condominii.
Marcela este licențiată în Stiințe Economice, absolventă a facultății de Științe Economice și Administrative. Este Expert contabil, membru CECCAR, formator autorizat, cu experiență de peste 15 ani atât ca practician cât și ca trainer, pentru cursurile de specializare Contabil (toate modulele) și Referent Resurse Umane.
Marcela și-a dezvoltat cariera prin utilizarea tuturor cunoștințelor contabile, legislative, de resurse umane și de analiză economico-financiară, ca administrator în cadrul firmei de contabilitate, având ca responsabilități: servicii de evidență contabilă atât pentru orice tip de societate (PFA, II, CMI, SRL, ONG) cât și pentru persoane fizice (declarația unică), depunere electronică declarații, întocmire și certificare bilanț contabil, întocmire bilanț și raport de lichidare, activități de formator în domeniul financiar – contabil.
Anca – Lăcrămioara este licențiată în Științe Economice, având specializarea în Contabilitate și Informatică de Gestiune.
De asemenea a absolvit programul de masterat Gestiune și Audit Financiar, este formator autorizat ANC, Expert contabil, membru CECCAR, Expert Fiscal, Consultant Fiscal - membru CCF, cu experiență de peste 15 ani atât ca practician cât și ca trainer, pentru cursurile de specializare Contabil (toate modulele) și Competențe Antreprenoriale.
Anca – Lăcrămioara are responsabilități ca administrator în cadrul firmei de contabilitate: coordonarea activității, relații cu clienții societății, întocmirea și verificarea balanțelor lunare, întocmirea declarațiilor fiscale conform dispozițiilor legale în vigoare și a specificului activității, întocmirea și comunicarea lucrărilor de planificare financiară și economică, a bugetului de venituri și cheltuieli, urmărirea profitului obținut de societate și realizarea controlului bugetar, activități de cenzorat pentru diverși clienți, audit financiar și consultanță fiscală, activități de formator în domeniul financiar – contabil.
Personal sunt foarte mulțumită de programa, modul de desfățurare și formatorul cursului de Contabilitate.
Până în prezent am asimilat toate informațiile oferite de formator, sprijinul acordat de către acesta fiind foarte important ăn acest proces.
A.N.
A.N. - Contabilitate Financiară Computerizată și Fiscalitate
Mă bucur de faptul că Picon Training Center mi-a fost, îmi este și va fi partenerul meu de instruire! Am urmat cursurile de Contabilitate și cel de Expert fiscal și voi accesa la începutul anului și alte cursuri. Formatorii, îmbinând cunoștințele și experiența din domeniul specific, cu pregătirea didactică, au reușit să-mi transmită cunoștințele necesare pentru susținerea exemenelor, dar, mai important, aplicarea efectivă a cunoștințelor dobândite, în activitatea profesională. Doresc să mulțumesc "d-nei Mihaela”, care abordează cu multă considerație fiecare cursant, manifestând mult profesionalism dar și foarte multă înțelegere, identificând soluții optime pentru fiecare situație apărută! Mulțumesc totodată și guvernanței societății pentru profesionalismul cu care identifică, ca un adevărat "PICON/picamer” cursurile "de actualitate”! LA MULȚI ANI întregului colectiv al Picon Training Center!
M. T. - Contabilitate Financiară Computerizată și Fiscalitate