Curs Specialist în Recrutare

Cursuri Formare Profesionala

Curs Specialist în Recrutare

Cu numărul de ordine în Registrul Național al furnizorilor de formare profesională a adulților: 40/10/08.01.2020, cursul de specializare Specialist în Recrutare este autorizat de Ministerul Muncii și Justiției Sociale, Ministerul Educației Naționale și Autoritatea Națională pentru Calificări.

Investește în cariera ta și vei deveni un adevărat profesionist !!!

Dorești să-ți construiești sau să-ți dezvolți cariera în resurse umane?

Cursul Specialist în Recrutare se adresează:

  • Persoanelor care doresc să-și construiască cariera în resurse umane;
  • Persoanelor care doresc să-și dezvolte cariera în resurse umane;
  • Persoanelor care doresc să recruteze și să selecteze talente;
  • Persoanelor care doresc să integreze și să rețină talente.

Te ajută:

  • Să te diferențiezi de competiție
  • Să elaborezi un studiu de caz în recrutare și selecție;
  • Să elaborezi o fișă de post;
  • Să identifici companiile țintă;
  • Să identifici potențialii candidați în cadrul companiilor țintă;
  • Să abordezi potențialii candidați;
  • Să analizezi un CV și o scrisoare de intenție;
  • Să folosești metodologia STAR în interviu;
  • Să elaborezi un ghid de interviu;
  • Să identifici abilitățile transferabile, abilitățile specifice și competențele candidatilor;
  • Să identifici indicatorii comportamentali ai candidaților în cadrul interviului;
  • Să identifici testele psihologice în funcție de cerințe;
  • Să verifici referințele candidaților;
  • Să elaborezi un raport post interviu;
  • Să elaborezi un algoritm de evaluare;
  • Să negociezi pachetul de compensații și beneficii;
  • Să integrezi angajații în funcție de topul abilităților realizat de Linkedin;
  • Să facilitezi comunicarea în cadrul interviului prin jocul The Coaching Game;
  • Să faci parte dintr-o comunitate în care să schimbi idei.

Conținut:

  • Studiu de caz: Recrutarea și selecția rolului de Talent Acquisition Manager pentru o companie din industria IT;
  • Elaborarea fișei de post;
  • Identificarea companiilor țintă;
  • Identificarea potențialilor candidați în cadrul companiilor țintă;
  • Abordarea potențialilor candidați;
  • Analizarea CV-urilor și a scrisorilor de intenție ale candidaților;
  • Metodologia STAR în interviu;
  • Elaborarea ghidului de interviu;
  • Identificarea abilităților transferabile, a abilităților specifice și a competențelor candidaților;
  • Identificarea indicatorilor comportamentali ai candidaților în cadrul interviului;
  • Identificarea testelor psihologice în funcție de cerințe: personalitate, inteligența emoțională, leadership, integritate, motivație;
  • Verificarea referințelor candidatilor;
  • Elaborarea raportului post interviu;
  • Elaborarea algoritmului de evaluare;
  • Negocierea pachetului de compensații și beneficii;
  • Integrarea angajaților în funcție de topul abilităților realizat de Linkedin: creativitate, persuasiune, colaborare, adaptabilitate, inteligența emoțională;
  • Jocul de antrenare a inteligenței emoționale The Coaching Game;
  • Tips & Tricks din experiența în recrutare, selecție, integrare.

Jocul The Coaching Game este achiziționat de la Points of You®, leader în domeniul instrumentelor profesionale pentru training, coaching și dezvoltare personală la nivel internațional.

De ce instrumentele Points of You®?
Pentru ca în viață contează relațiile, iar relațiile înseamnă comunicare. Ca să reamintim cuvintele celebrei psihanaliste Francoise Dolto - Tout est langage. Nimic mai adevărat. Imaginați-vă pe cineva pe care abia îl cunoașteți și pe care doriți să-l determinați să vorbească despre sine. Crezi că ai epuizat toate posibilitățile, dar iți reamintești că ai un instrument Points of You® pe care il folosești, iar cel din fața ta se deschide. Afli multe lucruri despre el, dar și el despre sine. Tocmai de aceea instrumentele Points of You® sunt unice. Facilitează comunicarea cu cei din jur, dar și cu tine însuți. Te ajută să te descoperi într-un fel inedit și să explorezi relațiile prin comunicare.

Ce include investiția:

  • Activitatea de predare curs;
  • Suportul de curs;
  • Fișele de lucru;
  • Examenul, eliberarea certificatului de absolvire al cursului
  • Vouchere de reducere pentru clienții fideli.

Acte necesare:

- copie certificat de naștere
- copie certificat de căsătorie sau hotărâre de divorț (dacă este cazul)
- copie C.I.
- copie ultima diplomă de studii (studii superioare)

INVESTIȚIE: 600 lei !!!

Preț redus: 500 lei !!! (Curs on-line)

Data desfășurării cursului:

APRILIE 2020 (Curs on-line)

• 25.04.2020, între orele 9:30-17:30
• 26.04.2020, între orele 9:30-17:30

În vederea adoptării noilor măsuri impuse la nivel național pentru prevenirea răspândirii virusului COVID19 informăm cursanții școlii noastre că în acest moment cursurile noastre acreditate se vor desfășura on-line.

Cererile de orice natură, inclusiv facturi sau contracte, se vor soluționa pe e-mail sau telefonic. Solicitările se vor transmite prin intermediul e-mailului office@cursuri-picon.ro, sau prin intermediul formularelor de înscriere de pe site aferente fiecărui curs. Plata cursurilor se va realiza doar prin virament bancar. Dovada plății se va transmite la adresa de office@cursuri-picon.ro, sau pe whatsapp.

Date firmă:

S.C. PICON TRAINING CENTER S.R.L.

Sediul: Bld. Dimitrie Cantemir,  nr. 5, Bl. 6, sector 4, cod poștal 040232, București – Romania

Nr. Registrul Comertului: J40/10955/11.11.2009

Cod Unic Inregistrare: 26209761

Banca: RO56BTRL04101202T73418XX

Banca Transilvania - Lipscani

Trezoreria Statului Sector 4 – RO16TREZ7045069XXX012239

 

Pentru rezervări de loc sunați la tel. 0724.77.24.25 (Vodafone), 0787.63.23.75 (Telekom), 021.312.94.57 (Telekom), prin formularul de înscriere sau trimiteți un e-mail pe adresa office@cursuri-picon.ro

Veți fi anunțați din secretariatul școlii noastre când veți putea relua activitatea la clasă, la sediul nostru, în funcție de anunțurile autorităților.

Sediul nostru este în București, într-o locație ultracentrală, în bld. Magheru, nr. 5, intrarea în locație făcându-se lateral, pe str. Anastasie Simu nr. 6, sc. B, et. 1, apt. 17, sect. 1, zona Piața Romană, lângă Hotel Lido.


În urma participării la acest training veți putea aplica pentru un job căutat pe piața muncii în acest domeniu !!!

Rezervare / Inscriere

Barbu Beatrice

Barbu Beatrice

trainer, formator

Este absolventă a Liceului Pedagogic având specializarea de Educator si Invatator fiind licențiată în Psihologie și Sociologie cu lucrarea "Imaginea de sine, acceptarea de sine, idealul de Eu si Eul ideal la adolescenți". De asemenea, a absolvit Masterul în Managementul Resurselor Umane cu lucrarea "Recrutarea și Selecția – artă sau știință?".
Certificată ca Formator, Consilier Vocațional și Consilier pentru Dezvoltare Personală, Certificată ca Points of You® Explorer și Facilitator al jocurilor The Coaching Game și Punctum
Are o experiență de 19 ani de evaluare psihologică pentru clienți individuali și corporate, 19 ani de consiliere vocațională și consiliere în carieră pentru clienți individuali, 14 ani de executive search și recrutare pentru clienți corporate: top management, middle management și specialiști, 5 ani de consiliere psihologică individuală și de grup pentru clienți individuali.