Pagina Curs Specialist în Recrutare utilizeaza JavaScript care acum este dezactivat pe dispozitivul dumneavoastra! Va rugam sa activati JavaScript pentru ca pagina Curs Specialist în Recrutare sa functioneze corespunzator.
Investește în cariera ta și vei deveni un adevărat profesionist !!!
Dorești să-ți construiești sau să-ți dezvolți cariera în resurse umane?
Cursul Specialist În Recrutare se adresează:
Persoanelor care doresc să-și construiască sau să-și dezvolte cariera în resurse umane
TEMATICA:
MODULUL I: RECRUTARE
MODULUL II: SELECȚIE
MODULUL III: EVALUARE
MODULUL IV: INTEGRARE
Jocul The Coaching Game este achiziționat de la Points of You®, leader în domeniul instrumentelor profesionale pentru training, coaching și dezvoltare personală la nivel internațional.
De ce instrumentele Points of You®?
Pentru ca în viață contează relațiile, iar relațiile înseamnă comunicare. Ca să reamintim cuvintele celebrei psihanaliste Francoise Dolto - Tout est langage. Nimic mai adevărat. Imaginați-vă pe cineva pe care abia îl cunoașteți și pe care doriți să-l determinați să vorbească despre sine. Crezi că ai epuizat toate posibilitățile, dar iți reamintești că ai un instrument Points of You® pe care il folosești, iar cel din fața ta se deschide. Afli multe lucruri despre el, dar și el despre sine. Tocmai de aceea instrumentele Points of You® sunt unice. Facilitează comunicarea cu cei din jur, dar și cu tine însuți. Te ajută să te descoperi într-un fel inedit și să explorezi relațiile prin comunicare.
Curs: 600 lei
- la care se adaugă taxa de examen și eliberare a diplomei de 50 lei
Fiecare participant la curs va primi GRATUIT suport de curs, care conține bibliografie, legislație, exerciții demonstrative.
Pentru examen veți avea de realizat un proiect (partea practică individuală - realizarea proiectului final). Pe parcursul elaborarii proiectului, veți beneficia de practică asistată specializată.
Data examenului va fi stabilită de comun acord cu participanții la curs. Examenul constă în verificarea cunostințelor teoretice printr-un test grilă și prezentarea unui proiect.
Acte necesare:
- copie certificat de naștere - copie certificat de căsătorie sau hotărâre de divorț (dacă este cazul) - copie C.I. - copie ultima diplomă de studii (studii superioare)
APRILIE 2021 - trainer Beatrice Barbu
17 aprilie (sâmbătă), între orele 9.00 - 17.00;
18 aprilie (duminică), între orele 9.00 - 17.00;
24 aprilie (sâmbătă), între orele 9.00 - 17.00;
25 aprilie (duminică), între orele 9.00 - 17.00;
Cererile de orice natură, inclusiv facturi sau contracte, se vor soluționa pe e-mail sau telefonic. Solicitările se vor transmite prin intermediul e-mailului office@cursuri-picon.ro, sau prin intermediul formularelor de înscriere de pe site aferente fiecărui curs. Plata cursurilor se va realiza doar prin virament bancar. Dovada plății se va transmite la adresa de office@cursuri-picon.ro.
Pentru rezervări de loc sunați la tel. 0724.77.24.25 (Vodafone), 0787.63.23.75 (Telekom), prin formularul de înscriere sau trimiteți un e-mail pe adresa office@cursuri-picon.ro
În urma participării la acest training veți putea aplica pentru un job căutat pe piața muncii în acest domeniu !!!
Este absolventă a Liceului Pedagogic având specializarea de Educator si Invatator fiind licențiată în Psihologie și Sociologie cu lucrarea "Imaginea de sine, acceptarea de sine, idealul de Eu si Eul ideal la adolescenți". De asemenea, a absolvit Masterul în Managementul Resurselor Umane cu lucrarea "Recrutarea și Selecția – artă sau știință?". Certificată ca Formator, Consilier Vocațional și Consilier pentru Dezvoltare Personală, Certificată ca Points of You® Explorer și Facilitator al jocurilor The Coaching Game și Punctum Are o experiență de 19 ani de evaluare psihologică pentru clienți individuali și corporate, 19 ani de consiliere vocațională și consiliere în carieră pentru clienți individuali, 14 ani de executive search și recrutare pentru clienți corporate: top management, middle management și specialiști, 5 ani de consiliere psihologică individuală și de grup pentru clienți individuali.